Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorErichsen, Andreas Ø.
dc.contributor.authorThomsen, Henriette
dc.date.accessioned2006-05-22T08:22:52Z
dc.date.available2006-05-22T08:22:52Z
dc.date.issued2006-05-22T08:22:52Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/167671
dc.description.abstractI denne oppgaven har vi, på oppdrag fra Johan Thomsen AS, gjennomført en markedsundersøkelse for Glass Thomsen, som er en kjede av glass og gavebutikker i bergensområdet. Bakgrunn for dette oppdraget var at ledelsen følte butikkene var lite synlig i markedet og at de begynte å miste grep om kundene. Gjennom en assosiasjonsstudie har vi søkt å identifisere image og merkenavnets verdi for Glass Thomsen. Dette ble undersøkt ved å se på Glass Thomsen opp mot konkurrentene Tilbords og Christiania GlasMagasin. Vi presenterer teori, metode og resultater for denne studien og ser på implikasjoner for videre posisjonering av Glass Thomsen og deres muligheter i fremtiden.en
dc.format.extent3902698 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.subjectstrategi, organisasjon og ledelseen
dc.titleGlass Thomsen : en vurdering av merkenavnets verdi og imageen
dc.typeMaster thesisen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel