Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNysveen, Herbjørn
dc.contributor.authorPedersen, Per Egil
dc.contributor.authorSkard, Siv E. Rosendahl
dc.contributor.authorThorbjørnsen, Helge
dc.date.accessioned2015-04-28T06:20:12Z
dc.date.accessioned2015-04-29T11:03:57Z
dc.date.available2015-04-28T06:20:12Z
dc.date.available2015-04-29T11:03:57Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2012(3):51-58nb_NO
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282851
dc.description-With permission from publisher, Fagbokforlagetnb_NO
dc.description.abstractI denne artikkelen presenterer vi et rammeverk for å forstå merkeopplevelsesdimensjoner og effekter av merkeopplevelser. Vi gir deretter en kort diskusjon av mulige forskjeller mellom produkter og tjenester og diskuterer relevansen av rammeverket for tjenester. Ut fra dette presenterer vi resultatene av tre studier der rammeverket anvendes på tjenestene telekom, bank og forsikring. Resultatene fra de tre studiene danner så utgangspunkt for en diskusjon om hvordan tjenesteforetak kan jobbe med de ulike opplevelsesdimensjonene for å oppnå fordeler som mer tilfredse og lojale kunder.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlagetnb_NO
dc.relation.urihttp://www.magma.no/innovasjon-i-merkeopplevelser
dc.titleInnovasjon i merkeopplevelsernb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2015-04-28T06:20:12Z
dc.source.pagenumber51-58nb_NO
dc.source.volume15nb_NO
dc.source.journalMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelsenb_NO
dc.source.issue3nb_NO
dc.identifier.cristin943967
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 203432nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel