Show simple item record

dc.contributor.authorGabrielsen, Hege
dc.date.accessioned2006-06-28T12:10:19Z
dc.date.available2006-06-28T12:10:19Z
dc.date.issued2001-12
dc.identifier.isbn82-491-0189-8 (trykt versjon)
dc.identifier.issn0803-4036
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/164567
dc.description.abstractHelsemyndighetene har som et av sine viktigste mål at helsetjenesten skal organiseres på pasientenes premisser, at pasientens behov skal være utgangspunkt for all behandling og kjernen i all pleie. Hovedformålet med prosjektet har derfor vært å få bedre kunnskap om hvordan og hvorfor befolkningens tilfredshet med norske sykehustjenester varierer. Et hovedpoeng har vært å undersøke hvor vidt graden av brukertilfredshet reflekterer ressursbruken, kvaliteten på sykehustilbudet i hjemstedsfylket, eller om variasjon i brukertilfredshet i første rekke har sammenheng med kjennetegn ved brukerne selv.en
dc.format.extent2414029 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.publisherSNFen
dc.relation.ispartofseriesRapporten
dc.relation.ispartofseries2001:59en
dc.titlePasientopplevd kvalitet : en tverrsnittsanalyse av brukertilfredshet ved norske sykehusen
dc.typeResearch reporten


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record