Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAanes, Ingunn
dc.date.accessioned2014-02-07T08:18:51Z
dc.date.available2014-02-07T08:18:51Z
dc.date.issued2013-10
dc.identifier.isbn978-82-491-0838-1 (elektronisk versjon)
dc.identifier.isbn978-82-491-0837-4 (trykt versjon)
dc.identifier.issn0803-4036
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/165391
dc.description.abstractFormålet med masterutredningen var å få bedre innsikt i, og forståelse av, kundeforhold i leverandør-kunderelasjoner. Utredningen bygger på 17 dybdeintervjuer av regnskapsførere og kunder av regnskapsførere. Kundebedriftene forteller om hva som er viktig i deres forhold til regnskapsfører og om hvilke forventninger de har til hverandre. Regnskapsførerne forteller også om forventninger i relasjonen, samt hvordan de håndterer ulike kundeforhold. Med dette tar studien sikte på å undersøke hvorfor og hvordan kundeforhold varierer, samt avdekke hvilke forventninger partene har til hverandre. I tillegg blir det undersøkt om forventningene kan påvirkes, samt hvilke konsekvenser brudd på disse forventningene vil ha for kundeforholdet.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherSNFno_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport;2013:8
dc.titleKundeforhold i regnskapsførerbransjenno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel