Blar i Master Thesis på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260"
Viser treff 1-4 av 4
-
Drivere av lojalitet : en teoretisk og praktisk tilnærming
(Master thesis, 2007)I denne utredningen ønsker vi å videreutvikle Rusbults (1980a) investeringsmodell for å bedre kunne fange opp de ulike driverne for lojalitet til et merke. I tillegg til tilfredshet, størrelse på investeringer og kvalitet ... -
Fashion blogs: a study on how consumers’ attitude to fashion is influenced through fashion blog usage.
(Master thesis, 2010)This thesis study: How consumers’ attitudes to fashion are influenced by fashion blog usage. Identifying some characteristics of the a-list fashion bloggers. The variables that are assumed to influence the domain ... -
Idea assessment in a business setting
(Master thesis, 2006)During the past decades, researchers have increasingly been interested in creativity as a field of study. Many models and theories emphasize the evaluation of creative ideas, but this subset of creativity research is ... -
Produktplasseringer og psychological reactance : når produktplasseringer ikke virker
(Master thesis, 2009)Formålet med denne masteroppgaven var å undersøke forholdet mellom produktplasseringer og psychological reactance. I den forbindelse stilte vi tre undersøkelsesspørsmål som ikke hadde blitt belyst av tidligere forskning. ...