• Drivere av lojalitet : en teoretisk og praktisk tilnærming 

      Emblem, Iselin Stadsnes; Høydalsvik, Beate Kristin Daleng (Master thesis, 2007)
      I denne utredningen ønsker vi å videreutvikle Rusbults (1980a) investeringsmodell for å bedre kunne fange opp de ulike driverne for lojalitet til et merke. I tillegg til tilfredshet, størrelse på investeringer og kvalitet ...
    • Fashion blogs: a study on how consumers’ attitude to fashion is influenced through fashion blog usage. 

      Hauge, Tone (Master thesis, 2010)
      This thesis study: How consumers’ attitudes to fashion are influenced by fashion blog usage. Identifying some characteristics of the a-list fashion bloggers. The variables that are assumed to influence the domain ...
    • Idea assessment in a business setting 

      Sørum, Marita; Steinbakk, Sunniva (Master thesis, 2006)
      During the past decades, researchers have increasingly been interested in creativity as a field of study. Many models and theories emphasize the evaluation of creative ideas, but this subset of creativity research is ...
    • Produktplasseringer og psychological reactance : når produktplasseringer ikke virker 

      Sivertsen, Aleksander; Molandsveen, Andreas (Master thesis, 2009)
      Formålet med denne masteroppgaven var å undersøke forholdet mellom produktplasseringer og psychological reactance. I den forbindelse stilte vi tre undersøkelsesspørsmål som ikke hadde blitt belyst av tidligere forskning. ...