Show simple item record

dc.contributor.authorAase, Bjarte
dc.date.accessioned2007-02-20T11:12:33Z
dc.date.available2007-02-20T11:12:33Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/170241
dc.description.abstractUtredningen er en studie av søkebransjen på Internet, med fokus på om Microsoft har fattet de riktige beslutningene for å tre inn i bransjen. Det presenteres fire sentrale dimensjoner av teknologistrategi som benyttes som utgangspunkt for diskusjonen. For å vurdere Microsofts beslutninger er det essensielt med forståelse for de forhold med betydning for/innvirkning på strategiske beslutninger. Vi tar utgangspunkt i et teoretisk rammeverk som skiller mellom forhold i de interne og eksterne omgivelsene.en
dc.language.isonoben
dc.subjectstrategien
dc.subjectorganisasjonen
dc.subjectledelseen
dc.titleThe internet search engine industry : en studie av søkebransjens utvikling, med fokus på Microsofts strategi for å tre inn i bransjen/markedeten
dc.typeMaster thesisen
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Bedriftsøkonomi: 213en
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Biblioteks- og informasjonsvitenskap: 320::Informasjons- og kommunikasjonssystemer: 321en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record