Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHem, Leif E.
dc.date.accessioned2015-04-27T07:16:35Z
dc.date.accessioned2015-04-27T08:54:37Z
dc.date.available2015-04-27T07:16:35Z
dc.date.available2015-04-27T08:54:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2013, 16(4):29-37nb_NO
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282469
dc.description-With permission from publisher, Fagbokforlaget.nb_NO
dc.description.abstractPrivate merker er detaljistenes (kjedenes) egne merker. Omfanget av private merker har økt betydelig de siste årene, men veksten varierer mellom produktgrupper og land. I artikkelen redegjøres det for begrepet private merker. Videre presenteres og diskuteres nye forskningsfunn innen fenomenet private merker. Til slutt i artikkelen påpekes noen temaer man bør undersøke nærmere innen dette forskningsfeltet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlagetnb_NO
dc.relation.urihttp://www.magma.no/kjedenes-private-merker-hvorfor-vinner-de-frem
dc.relation.urihttp://www.magma.no/kjedenes-private-merker-hvorfor-vinner-de-frem
dc.titleKjedenes private merker – hvorfor vinner de frem?nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2015-04-27T07:16:34Z
dc.source.pagenumber29-37nb_NO
dc.source.volume16nb_NO
dc.source.journalMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelsenb_NO
dc.source.issue4nb_NO
dc.identifier.cristin1037412


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel