Show simple item record

dc.contributor.authorSchei, Vidar
dc.contributor.authorSverdrup, Therese
dc.date.accessioned2015-04-29T08:31:08Z
dc.date.accessioned2015-04-29T10:40:23Z
dc.date.available2015-04-29T08:31:08Z
dc.date.available2015-04-29T10:40:23Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2011, 14(6):67-72nb_NO
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282847
dc.description-With permission from publisher, Fagbokforlagetnb_NO
dc.description.abstractMange ledere sverger til bruken av team for å utvikle kreative ideer. Forskning viser imidlertid at team ofte er lite kreative. Formålet med denne artikkelen er å gi innsikt i hvorfor team mangler kreativitet, og hvordan de med relativt enkle grep kan utvikle flere kreative ideer.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlagetnb_NO
dc.relation.urihttp://www.magma.no/nar-kreative-team-mangler-kreativitet
dc.titleNår kreative team mangler kreativitetnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2015-04-29T08:31:08Z
dc.source.pagenumber67-72nb_NO
dc.source.volume14nb_NO
dc.source.journalMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelsenb_NO
dc.source.issue6nb_NO
dc.identifier.cristin842478


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record