Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNysveen, Herbjørn
dc.contributor.authorThorbjørnsen, Helge
dc.contributor.authorPedersen, Per Egil
dc.date.accessioned2015-04-28T06:20:58Z
dc.date.accessioned2015-04-29T10:56:42Z
dc.date.available2015-04-28T06:20:58Z
dc.date.available2015-04-29T10:56:42Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2012, 15(3):26-34nb_NO
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282849
dc.description-With permission from publisher, Fagbokforlagetnb_NO
dc.description.abstractFormålet med denne artikkelen er å se på betydningen av samspillet mellom kunder og organisasjoner som kilde til innovasjon – samskaping. Vi tar først et tilbakeblikk på utviklingen av dette samspillet og presenterer deretter kort tre perspektiver på samskaping. Hoveddelen av artikkelen drøfter ulike tilnærminger til innovasjon gjennom samskaping innen de tre perspektivene og viser eksempler på slike. Avslutningsvis gis det en oppsummering av innovasjoner langs ulike dimensjoner innen hvert av de tre perspektivene.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlagetnb_NO
dc.relation.urihttp://www.magma.no/samskaping-og-innovasjon
dc.titleSamskaping og innovasjonnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2015-04-28T06:20:58Z
dc.source.pagenumber26-34nb_NO
dc.source.volume15nb_NO
dc.source.journalMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelsenb_NO
dc.source.issue3nb_NO
dc.identifier.cristin1000164
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 203432nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel