Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMæland, Jøril
dc.date.accessioned2015-05-18T06:35:22Z
dc.date.accessioned2015-05-19T07:17:33Z
dc.date.available2015-05-18T06:35:22Z
dc.date.available2015-05-19T07:17:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2014,17(6):88-94nb_NO
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/283718
dc.description-With permission from publisher, Fagbokforlagetnb_NO
dc.description.abstractBedrifter og offentlige virksomheter bruker i økende grad innovasjonskonkurranser til å løse teknologiske utfordringer og fremme nye produkter og tjenester. Gjennom en innovasjonskonkurranse inviterer oppdragsgiver uavhengige eksperter til å foreslå løsninger på et konkret problem. Vinneren av konkurransen premieres. I denne artikkelen ser vi nærmere på når det er hensiktsmessig å bruke innovasjonskonkurranser for å fremme ny innovasjon, og hvilke fordeler og ulemper det kan ha å legge til rette for produktutvikling gjennom konkurranser.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlagetnb_NO
dc.relation.urihttp://www.magma.no/innovasjon-og-innovasjonskonkurranser
dc.titleInnovasjon og innovasjonskonkurransernb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2015-05-18T06:35:22Z
dc.source.pagenumber88-94nb_NO
dc.source.volume17nb_NO
dc.source.journalMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelsenb_NO
dc.source.issue6nb_NO
dc.identifier.cristin1192925


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel