Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNysveen, Herbjørn
dc.contributor.authorPedersen, Per E.
dc.contributor.authorThorbjørnsen, Helge
dc.date.accessioned2006-08-08T08:13:35Z
dc.date.available2006-08-08T08:13:35Z
dc.date.issued2001-04
dc.identifier.isbn82-491-0132-4 (trykt versjon)
dc.identifier.issn0803-4036
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/164773
dc.description.abstractDenne rapporten er en del av prosjektet "Relasjonsbygging på Internett. I rapporten drøftes nettsteder med tre ulike funksjonaliteter (statisk nettsted, nettsted med personaliserte tjenester og nettsted med kundefellesskap). Resultatene viser at det generelt sett ikke er forskjeller i de tre nettstedenes evne til å bygge sterke merkerelasjoner. Tar vi imidlertid hensyn til brukernes erfaring med Internett, viser resultatene at nettsted med kundefellesskap er mest effektivt til å bygge merkerelasjoner til kunder med lav Internetterfaring mens nettsted med personaliserte tjenester er mest effektivt til å bygge merkerelasjoner til kunder med høy Internetterfaring. For en dypere beskrivelse av de teoretiske rammeverkene som anvendes i rapporten viser vi til SNF-Rapport 37/00.en
dc.format.extent605271 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.publisherSNFen
dc.relation.ispartofseriesRapporten
dc.relation.ispartofseries2001:12en
dc.titleMerkerelasjoner via Internett : en sammenligning av statisk nettsted, nettsted med kundefellesskap og personalisert nettsted som applikasjoner for å bygge merkerelasjoner via Internetten
dc.typeResearch reporten


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel