Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLindås, Stian Andresen
dc.date.accessioned2007-02-14T09:06:19Z
dc.date.available2007-02-14T09:06:19Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/167937
dc.description.abstractTelenor Mobil er den ledende aktøren på det norske markedet for mobilabonnementer. I denne utredningen går jeg inn og analyserer merkets image, samt muligheter for merkeutvidelser og lojalitetsskapning. Utgangspunktet for analysene er en større undersøkelse som ble gjennomført på Østlandet og Vestlandet høsten 2006. Jeg presenterer relevant teori og metode, og diskuterer resultatene tett oppimot teorien, samt de kvalitative og kvantitative analysene som er gjort. I forbindelse med Telenor Mobil sitt image ligger fokuset på sterke, fordelaktige og unike assosiasjoner. I delen om merkeutvidelser har jeg utviklet tre fiktive utvidelser som danner utgangspunkt for analysene. Utredningen avrundes med en del der jeg ser på faktorer som danner utgangspunkt for merkets lojalitetsskapning.en
dc.language.isonoben
dc.subjectmarkedsføring og konkurranseanalyseen
dc.subjecten
dc.titleTelenor Mobil : merkeverdi, merkeutvidelser og merkelojalitet : en vurdering av merkets image samt muligheter for utvidelser og lojalitetskapningen
dc.typeMaster thesisen
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Bedriftsøkonomi: 213en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel