Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPettersen, Marie Schrøder
dc.date.accessioned2012-10-29T12:12:18Z
dc.date.available2012-10-29T12:12:18Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/169743
dc.description.abstractI denne studien har jeg sett nærmere på hvordan det er mest hensiktsmessig for produsenter av luksuskosmetikk å profilere seg for å befeste sin posisjon i et marked med stort fokus på troverdighet og dokumentasjon. Formålet med studien er å bidra med interessante funn til et området det foreligger lite forskning på. Jeg har sett nærmere opplæringsmateriell fra produsenter av luksuskosmetikk og har brukt dette som utgangspunkt for å se på hvordan det er mest gunstig å posisjonere seg i et markedet med økt fokus på troverdighet og dokumentasjon.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.titleLuksuriøs kosmetikk: troverdighet og dokumentasjon: en studie av produsenter av luksuskosmetikk i et marked med økt fokus på troverdighet og dokumentasjonno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel