• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Norges Handelshøyskole
  • Thesis
  • Student Papers
  • View Item
  •   Home
  • Norges Handelshøyskole
  • Thesis
  • Student Papers
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The internet search engine industry : en studie av søkebransjens utvikling, med fokus på Microsofts strategi for å tre inn i bransjen/markedet

Aase, Bjarte
Master thesis
Thumbnail
View/Open
Aase Bjarte 2006.pdf (1.348Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/170241
Date
2006
Metadata
Show full item record
Collections
  • Student Papers [69]
Abstract
Utredningen er en studie av søkebransjen på Internet, med fokus på om Microsoft har fattet de riktige beslutningene for å tre inn i bransjen. Det presenteres fire sentrale dimensjoner av teknologistrategi som benyttes som utgangspunkt for diskusjonen. For å vurdere Microsofts beslutninger er det essensielt med forståelse for de forhold med betydning for/innvirkning på strategiske beslutninger. Vi tar utgangspunkt i et teoretisk rammeverk som skiller mellom forhold i de interne og eksterne omgivelsene.

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit