Browsing Publikasjoner fra CRIStin (NHH) by Author "Pedersen, Per Egil"
Now showing items 1-5 of 5
-
Exploring the relationship between co-creation (DART), brand experience strength, and brand satisfaction: a brand engagement perspective
Oklevik, Ove; Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil (Peer reviewed; Journal article, 2022) -
Innovation Management Practices in Production-Intensive Service Firms
Aas, Tor Helge; Breunig, Karl Joachim; Hydle, Katja Maria; Pedersen, Per Egil (Journal article; Peer reviewed, 2015)This paper posits that innovation management practices are contingent upon the type of industry, and examines the innovation management practices in a distinctive set of service firms: production-intensive service firms. ... -
Motiver for å delta i eventer: betydningen av deltakernes rolle
Pedersen, Per Egil; Nysveen, Herbjørn; Oklevik, Ove (Chapter; Peer reviewed, 2019)I dette kapitlet ser vi på hvordan ulike motiver påvirker eventdeltakelse blant deltakere med ulike roller – rolle som kun publikum, kun frivillig, kun utøver eller kombinasjoner av disse. Resultatene fra en forstudie og ... -
Organizational Transformation Through Service Design: The Institutional Logics Perspective
Kurtmollaiev, Seidali; Fjuk, Annita; Pedersen, Per Egil; Clatworthy, Simon; Kvale, Knut (Journal article; Peer reviewed, 2018) -
Tilfredsheit med eit hotell. Kva rolle spelar opplevingar med merkevara, innovasjonsgrad og grøn image?
Oklevik, Ove; Pedersen, Per Egil; Nysveen, Herbjørn (Peer reviewed; Journal article, 2018)I denne artikkelen studerer vi effekten av merkeoppleving, innovasjonsgrad og grøn image på tilfredsheit med merkevara i hotellsektoren og diskuterer kva praktiske implikasjonar dette har for leiinga av eit hotell. Vi ...