dc.contributor.author | Roald, Jan | |
dc.contributor.author | Whittaker, Sunniva | |
dc.date.accessioned | 2016-06-30T07:52:51Z | |
dc.date.available | 2016-06-30T07:52:51Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | SYNAPS - A Journal of Professional Communication 14(2004) pp.39-44 | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1893-0506 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2394860 | |
dc.description.abstract | Vi gjennomlever en periode hvor alt flyter i høyskole- og universitetssektoren. Fagene splittes
opp i moduler, og vi føler uro for at den helhetlige tankegangen og fagenes helhet blir borte.
På den annen side tvinger situasjonen fram nytenkning, nye idéer, og temaene kan lettere
relateres til andre sektorer eller fagområder. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Utvikling av en modul i fransk juridisk språk | nb_NO |
dc.title | Utvikling av en modul i fransk juridisk språk | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 39-44 | nb_NO |
dc.source.volume | 14 | nb_NO |
dc.source.journal | SYNAPS - A Journal of Professional Communication | nb_NO |