Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNysveen, Herbjørn
dc.contributor.authorMethlie, Leif B.
dc.date.accessioned2006-08-09T07:45:24Z
dc.date.available2006-08-09T07:45:24Z
dc.date.issued2000-12
dc.identifier.isbn82-491-0107-3 (trykt versjon)
dc.identifier.issn0803-4036
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/164869
dc.description.abstractDenne rapporten er del av prosjektet Interaktive multimedier og reiseliv. Prosjektet er finansiert av Norges forskningsråd. Rapporten tar utgangspunkt i viktigheten av å tilby kunder ulike former for tjenester på reiselivsbedrifters nettsteder for å få kunder til å benytte reiselivsbedrifters nettsteder. Det fokuseres på distribusjonstjenester muligheter til on-line bestilling og verdiøkende tjenester tjenester knyttet til informasjonstilgang og beslutningsstøtte. Resultatene viser at norske reiselivsbedrifter (flyselskaper, hoteller, reisebyråer og turoperatører) i begrenset grad tilbyr distribusjonstjenester og verdiøkende tjenester på sine nettsteder. Det argumenteres for at implikasjoner av dette kan være at forbrukerne fortsetter å anvende distribusjonstjenester og verdiøkende tjenester på den fysiske markedsplassen tradisjonelle kanaler.en
dc.format.extent230694 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.publisherSNFen
dc.relation.ispartofseriesRapporten
dc.relation.ispartofseries2000:75en
dc.titleNorske reiselivsbedrifter på internett : tilbud av distribusjons- og verdiøkende tjenesteren
dc.typeResearch reporten


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel