Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSalvanes, Kjell Gunnar
dc.contributor.authorMøen, Jarle
dc.contributor.authorHægeland, Torbjørn
dc.contributor.authorRaaum, Oddbjørn
dc.contributor.authorBjorvatn, Kjetil
dc.date.accessioned2008-06-26T11:31:58Z
dc.date.available2008-06-26T11:31:58Z
dc.date.issued2008-01
dc.identifier.isbn978-82-491-0557-1 (elektronisk versjon)
dc.identifier.isbn978-82-491-0556-4 (trykt versjon)
dc.identifier.issn0803-4036
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/164983
dc.description.abstractDenne rapporten er underlagsdokument for et innlegg på NHOs årskonferanse 2008 med samme tittel som rapporten, Veien mot kunnskapslandet - utfordringer for det norske utdanningssystemet. Rapporten sammenfatter den forskningsbaserte kunnskapen om grunnskole, videregående opplæring og høyere utdanning. Fokus er på ressursbruk og skoleresultater, hva som forklarer variasjon i skoleresultater, og foreliggende kunnskap om hva som skaper en god skole og gode læringsmiljø.en
dc.language.isonoben
dc.publisherSNFen
dc.relation.ispartofseriesRapporten
dc.relation.ispartofseries2008:1en
dc.titleVeien mot kunnskapslandet : utfordringer for det norske utdanningssystemeten
dc.typeResearch reporten
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Samfunnsøkonomi: 212en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel