Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBarkovitch, Erik Aubert
dc.date.accessioned2014-02-07T08:43:09Z
dc.date.available2014-02-07T08:43:09Z
dc.date.issued2013-10
dc.identifier.isbn9788249108428
dc.identifier.isbn9788249108431
dc.identifier.issn0803-4036
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/165395
dc.description.abstractRegnskapsførerbransjen i Norge karakteriseres av mange små bedrifter og store lønnsomhetsforskjeller. Gjennom dybdeintervju med ledere av autoriserte regnskapsbedrifter har denne utredningen tatt sikte på å få en dypere innsikt i hvilke aspekter ved kundehåndtering som er utslagsgivende for lønnsomheten til regnskapsbedrifter. Utredningen viser at regnskapsbedrifter kan være tjent med å innføre gode rutiner og systemer, ha en hensiktsmessig kundestrategi, spesialisere kundeporteføljen innenfor enkelte kundegrupper, jevnlig vurdere kundeporteføljen, utvikle gode kundeforhold, og ha fokus på kundetilfredshet gjennom god kundeservice. Det er en kombinasjon av disse faktorene som vil ha størst innvirkning på lønnsomheten, og det er derfor fordelaktig å ha en helhetlig tankegang rundt kundehåndteringen.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherSNFno_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport;2013:10
dc.titleKundehåndtering og lønnsomhet : en studie av regnskapsbedrifterno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel