• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Norges Handelshøyskole
  • Thesis
  • Student Papers
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Norges Handelshøyskole
  • Thesis
  • Student Papers
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Behov for revitalisering : eller er det bare snakk om forsterkning og merkevareutvidelser

Hansen, André Magnus
Master thesis
Thumbnail
Åpne
Hansen Andre 2006.pdf (647.3Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/167607
Utgivelsesdato
2006
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Student Papers [69]
Sammendrag
Denne utredning omhandler revitalisering ut ifra den opplevelsen av at det meste av

merkevarer i dagens marked skifter navn, logo og / eller image.

Etter en innledning for å utdype problemstillingen i tittelen, blir det en grundig gjennomgang

av litteratur, teori og ikke minst en del artikler publisert om temaet. I den neste delen

forsøker jeg å konkretisere teorien ned i handlingspunkter, for deretter å anvende disse og

teorien på eksempler og case fra næringslivet.

Hele hensikten med utredningen er et forsøk på å belyse om det finnes noen sammenheng

mellom de endringene som skjer i næringslivet og markedsføringsteorien.

Konklusjonen er at mye gjøres i henhold til teorien, mens det er vanskelig å bekrefte om

dette skjer bevist eller ubevist. Samtidig som det er eksempler på at en del uheldige

situasjoner helt klart ikke har blitt fulgt opp etter teoriene.

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit