Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHansen, André Magnus
dc.date.accessioned2006-09-06T10:14:45Z
dc.date.available2006-09-06T10:14:45Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/167607
dc.description.abstractDenne utredning omhandler revitalisering ut ifra den opplevelsen av at det meste av merkevarer i dagens marked skifter navn, logo og / eller image. Etter en innledning for å utdype problemstillingen i tittelen, blir det en grundig gjennomgang av litteratur, teori og ikke minst en del artikler publisert om temaet. I den neste delen forsøker jeg å konkretisere teorien ned i handlingspunkter, for deretter å anvende disse og teorien på eksempler og case fra næringslivet. Hele hensikten med utredningen er et forsøk på å belyse om det finnes noen sammenheng mellom de endringene som skjer i næringslivet og markedsføringsteorien. Konklusjonen er at mye gjøres i henhold til teorien, mens det er vanskelig å bekrefte om dette skjer bevist eller ubevist. Samtidig som det er eksempler på at en del uheldige situasjoner helt klart ikke har blitt fulgt opp etter teoriene.en
dc.format.extent662918 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.titleBehov for revitalisering : eller er det bare snakk om forsterkning og merkevareutvidelseren
dc.typeMaster thesisen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel