Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPedersen, Per Egil
dc.contributor.authorNysveen, Herbjørn
dc.contributor.authorOklevik, Ove
dc.date.accessioned2020-01-27T09:47:31Z
dc.date.available2020-01-27T09:47:31Z
dc.date.created2019-12-16T11:21:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-82-15-03219-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2637996
dc.description.abstractI dette kapitlet ser vi på hvordan ulike motiver påvirker eventdeltakelse blant deltakere med ulike roller – rolle som kun publikum, kun frivillig, kun utøver eller kombinasjoner av disse. Resultatene fra en forstudie og eksisterende litteratur ligger til grunn for en hovedstudie (n = 534) som illustrerer at effekten ulike motiver har på eventdeltakelse, varierer avhengig av hvilke roller (og kombinasjoner av roller) deltakerne har. Avslutningsvis diskuterer vi implikasjoner av resultatenenb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.relation.ispartofEventledelse : En forskningsbasert antologi
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjecteventnb_NO
dc.subjectmotivnb_NO
dc.subjectpublikumnb_NO
dc.subjectfrivilligenb_NO
dc.titleMotiver for å delta i eventer: betydningen av deltakernes rollenb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber128-143nb_NO
dc.identifier.cristin1761083
cristin.unitcode191,20,0,0
cristin.unitnameInstitutt for strategi og ledelse
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal