• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Norges Handelshøyskole
  • Thesis
  • Master Thesis
  • View Item
  •   Home
  • Norges Handelshøyskole
  • Thesis
  • Master Thesis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ice Group ASA : strategisk rekneskapsanalyse og verdivurdering

Selland, Susanne; Winjum, Hilde
Master thesis
Thumbnail
View/Open
masterthesis.pdf (3.465Mb)
URI
https://hdl.handle.net/11250/2648846
Date
2019
Metadata
Show full item record
Collections
  • Master Thesis [4207]
Abstract
I denne oppgåva er det gjort ein omfattande strategisk rekneskapsanalyse og verdsetjing av Ice

Group ASA, heretter omtalt som Ice. Formålet med utgreiinga er å finna eit rimeleg

verdiestimat på Ice sin eigenkapitalverdi og tilhøyrande aksjeverdi per 31.12.19, samt å

synleggjera uvisse knytt til estimatet. Ice blei notert på Oslo Børs den 20.mai 2019 og er ei ung

verksemd i ein oppstartsfase. Verksemda er prega av situasjonen dei finn seg i og er difor

avhengige av at det skjer ein emisjon. Framtidsutsiktene til Ice vil vera kritisk dersom dette

ikkje skjer og det vil i verste fall ende med konkurs. For å kunne gjennomføre ein god analyse,

vil føresetnaden om framleis drift bli lagt til grunn, og verksemda vil bli vurdert som om at den

kjem til å etablere seg som solid konkurrent i marknaden.

Del Ⅰ omfattar ein grundig, kvalitativ, strategisk analyse av verksemda sine interne og eksterne

omgjevnadar. Kartlegginga av omgjevnadene er naudsynt for å få innsikt i verksemda sine

underliggjande økonomiske forhold. Analysen indikerer at den norske

telekommunikasjonsbransjen står overfor ein svært stor bransjefordel. Dette kjem i stor grad av

få aktørar, samt ein stor og lønnsam kundemasse. Vidare blir det avdekka at Ice har ei kraftig

ressursulempe, som følgje av høge oppstartskostnadar og eit langt svakare merkenamn enn

konkurrentane.

Del Ⅱ inneheld strategiske rekneskapsanalysar, som tek utgangspunkt i verksemda sine

historiske prestasjonar. Saman med dei kvalitative analysane i del 1, utgjer del Ⅱ grunnlaget for

utarbeiding av framtidsrekneskapen og tilhøyrande krav. Den strategiske rekneskapsanalysen

viste ei gjennomsnittleg strategisk ulempe på 44,2 prosent, som skuldast den kraftige

ressursulempa på 55,9 prosent. Den samla ulempa blir likevel redusert av ein bransjefordel på

32,9 prosent. Tala stadfestar funna frå den kvalitative analysen i del 1. Til slutt hadde verksemda

også ein finansieringsfordel på 4,9 prosent og ein gearingfordel på 0,7 prosent.

Del Ⅲ byrja med utarbeiding av framtidsrekneskap og tilhøyrande krav, ut frå funna i dei to

førre delane. Vidare dannar framtidsrekneskapet og tilhøyrande krav grunnlag for kalkulering

av framtidig strategisk fordel. Deretter blei den fundamentale verdsetjinga avslutta med å drøfte

uvisse knytt til estimatet, før det blei gjort ein djupare analyse av konkursrisiko. For å tilføre

soliditet til estimatet, vart komparativ verdivurdering brukt som supplerande metode. Estimata,

ut frå dei to verdsetjingsmetodane, blei vekta med eit forhold på 90/10, og resulterte i eit

verdiestimat per aksje på kr 26,69. Estimatet medfører tilråding til kjøp.

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit