• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Norges Handelshøyskole
  • Department of Finance
  • Articles (FIN)
  • View Item
  •   Home
  • Norges Handelshøyskole
  • Department of Finance
  • Articles (FIN)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Innovasjon og innovasjonskonkurranser

Mæland, Jøril
Journal article, Peer reviewed
Thumbnail
View/Open
Magma+1406-7_88-94.pdf (136.3Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/283718
Date
2014
Metadata
Show full item record
Collections
  • Articles (FIN) [9]
Original version
Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2014,17(6):88-94  
Abstract
Bedrifter og offentlige virksomheter bruker i økende grad innovasjonskonkurranser til å løse teknologiske utfordringer og fremme nye produkter og tjenester. Gjennom en innovasjonskonkurranse inviterer oppdragsgiver uavhengige eksperter til å foreslå løsninger på et konkret problem. Vinneren av konkurransen premieres. I denne artikkelen ser vi nærmere på når det er hensiktsmessig å bruke innovasjonskonkurranser for å fremme ny innovasjon, og hvilke fordeler og ulemper det kan ha å legge til rette for produktutvikling gjennom konkurranser.
Description
-With permission from publisher, Fagbokforlaget
Publisher
Fagbokforlaget
Journal
Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit