• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Norges Handelshøyskole
  • Centre for Applied Research at NHH (SNF)
  • Reports (SNF)
  • View Item
  •   Home
  • Norges Handelshøyskole
  • Centre for Applied Research at NHH (SNF)
  • Reports (SNF)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reiselivsprodukter og markedskommunikasjon : en sammenligning av reklame formidlet i trykt medium, radio og internett

Nysveen, Herbjørn
Research report
Thumbnail
View/Open
R34_00.pdf (479.5Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/164687
Date
2000-08
Metadata
Show full item record
Collections
  • Reports (SNF) [542]
Abstract
Denne rapporten er en del av prosjektet ”Interaktive multimedier og reiseliv”. Rapporten gir en evaluering av Internett som kanal til formidling av reklame (kampanjesider). Studien som rapporteres foretar også en sammenligning av Internett som reklamekanal med radio og trykte medier som reklamekanal. Resultatene viser at reklame som formidles via Internett har positiv effekt på mottakerne. Både rasjonelle argumenter i reklamen og emosjonelle elementer i reklamen har en slik effekt når reklamen formidles via Internett. Det avdekkes få forskjeller i de tre medienes (Internett, radio, trykt medium) effektivitet når det gjelder evne til å formidle reklame på en overbevisende måte.
Publisher
SNF
Series
Rapport
2000:34

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit