Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNysveen, Herbjørn
dc.date.accessioned2006-07-06T07:19:32Z
dc.date.available2006-07-06T07:19:32Z
dc.date.issued2000-08
dc.identifier.isbn82-491-0064-6 (trykt versjon)
dc.identifier.issn0803-4036
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/164687
dc.description.abstractDenne rapporten er en del av prosjektet ”Interaktive multimedier og reiseliv”. Rapporten gir en evaluering av Internett som kanal til formidling av reklame (kampanjesider). Studien som rapporteres foretar også en sammenligning av Internett som reklamekanal med radio og trykte medier som reklamekanal. Resultatene viser at reklame som formidles via Internett har positiv effekt på mottakerne. Både rasjonelle argumenter i reklamen og emosjonelle elementer i reklamen har en slik effekt når reklamen formidles via Internett. Det avdekkes få forskjeller i de tre medienes (Internett, radio, trykt medium) effektivitet når det gjelder evne til å formidle reklame på en overbevisende måte.en
dc.format.extent491012 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.publisherSNFen
dc.relation.ispartofseriesRapporten
dc.relation.ispartofseries2000:34en
dc.titleReiselivsprodukter og markedskommunikasjon : en sammenligning av reklame formidlet i trykt medium, radio og internetten
dc.typeResearch reporten


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel