Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorThorbjørnsen, Helge
dc.date.accessioned2015-04-29T09:21:18Z
dc.date.accessioned2015-04-29T10:01:32Z
dc.date.available2015-04-29T09:21:18Z
dc.date.available2015-04-29T10:01:32Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2011(4):57-61nb_NO
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282836
dc.description-With permission from publisher, Fagbokforlagetnb_NO
dc.description.abstractForskning har vist at selskaper som fusjonerer, ofte ikke klarer å nå sine finansielle mål og gjerne gjør det dårligere enn konkurrentene i årene etter fusjonen. Mange forhold har vært undersøkt for å forsøke å forklare dette, men forhold knyttet til kundenes reaksjoner på fusjoner og oppkjøp har sjelden blitt satt under lupen. Kanskje kunder misliker både tvangsekteskap og tvunget partnerbytte?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlagetnb_NO
dc.relation.urihttp://www.magma.no/fusjoner-og-oppkjop
dc.titleFusjoner og oppkjøpnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2015-04-29T09:21:17Z
dc.source.pagenumber57-61nb_NO
dc.source.volume14nb_NO
dc.source.journalMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelsenb_NO
dc.source.issue4nb_NO
dc.identifier.cristin840001


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel