• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Norges Handelshøyskole
  • Department of Strategy and Management
  • Articles (SOL)
  • View Item
  •   Home
  • Norges Handelshøyskole
  • Department of Strategy and Management
  • Articles (SOL)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Samskaping og innovasjon

Nysveen, Herbjørn; Thorbjørnsen, Helge; Pedersen, Per Egil
Journal article, Peer reviewed
Thumbnail
View/Open
Magma+1203_26-34.pdf (1.915Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/282849
Date
2012
Metadata
Show full item record
Collections
  • Articles (SOL) [139]
Original version
Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2012, 15(3):26-34  
Abstract
Formålet med denne artikkelen er å se på betydningen av samspillet mellom kunder og organisasjoner som kilde til innovasjon – samskaping. Vi tar først et tilbakeblikk på utviklingen av dette samspillet og presenterer deretter kort tre perspektiver på samskaping. Hoveddelen av artikkelen drøfter ulike tilnærminger til innovasjon gjennom samskaping innen de tre perspektivene og viser eksempler på slike. Avslutningsvis gis det en oppsummering av innovasjoner langs ulike dimensjoner innen hvert av de tre perspektivene.
Description
-With permission from publisher, Fagbokforlaget
Publisher
Fagbokforlaget
Journal
Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit